Twój Panel

Aktywność na Forum

Magiczny Szperacz

Nasi Partnerzy:

Gry w przeglądarce

Moduł 3: Nowa ścieżka chwały dla Łowcy

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Udostępnij

Curse of Icewind Dale zbliża się wielkimi krokami. Moduł stawia przed nami liczne wyzwania i możliwości, w tym także jedną z zachęcających nowości,  którą jest wprowadzenie kolejnej ścieżki rozwoju dla łowcy/ strzelca. Droga ta łączy w sobie umiejętności przetrwania, polowania oraz przywództwa. Wygląda na to, że średniowieczny Rambo przypadnie do gustu zarówno osobom preferującym grę w pojedynkę, jak i amatorom zabawy w grupie.  

 

Tropiciel posiadać będzie całkiem spory pakiet nowych, ciekawych  umiejętności. Ponadto w każdą z nich wplecione zostały elementy walki dystansowej, co daje nam sporą przewagę nad wieloma przeciwnikami. Zarówno w grze solowej, jak i grupowej pojawią się skille umożliwiające leczenie siebie oraz członków naszej drużyny, a także takie, które pozwolą zadać dodatkowe obrażenia naszemu celowi. Kolejną nowością będą umiejętności typu „crowd control” oraz opcja ukrycia się dzięki której zyskujemy możliwość szybkiej ucieczki poprzedzonej atakiem z zaskoczenia. Ścieżka Tropiciela oferuje nową umiejętność dzienną, która skupia się głównie na grze w grupie. 

 

Oto krótki przegląd poszczególnych umiejętności: 

Współpraca łowcy (Obrażenia fizyczne) - umieszczasz na swoim przeciwniku znak, który zwiększa otrzymywane przez niego obrażenia i sprawia, że po śmierci upuszcza zasoby, z których pomocą łowca może odnowić niewielką ilość punktów akcji, wydolności i wytrzymałości każdego członka drużyny.

Ostrożny atak (obrażenia fizyczne) - umiejętność opiera się na studiowaniu celu, wykryciu luk w jego obronie oraz przekazaniu informacji o nich do pozostałych członków grupy. W momencie zranienia przeciwnika będącego pod wpływem statusu zostaną wygenerowane dodatkowe obrażenia.

Zasadzka (obrażenia fizyczne) - ukrycie w wysokich trawach, nadające postaci status zasadzki oraz ukrycia przez krótki czasu. Pułapka sprawia, że podczas kolejnego ataku wzmacniane są zadawane obrażenia. 

Pułapka na niedźwiedzie (obrażenia fizyczne) - nasza postać umieszcza w wybranym miejscu ogromną pułapkę na niedźwiedzie, która oszałamia każdego, kto na nią nastąpi.

Znak tnącego (umiejętność dzienna) - postać atakuje poprzez wykonanie skoku w kierunku przeciwnika zakończonego silnym uderzeniem w cel oraz pozostawieniem na nim oznaczenia. Znak wzmacnia nas oraz członków grupy poprzez przywrócenie punktów wytrzymałości oraz poziomu strażnika  za każdym razem gdy zadajecie obrażenia oznaczonemu celowi.

Cechy klasowe:

Zaprawiony w boju - gdy jesteś atakowany, zyskujesz dodatkowe 100 punktów regeneracji przez 4 sekundy.

Działanie Tropiciela - po aktywacji umiejętności dziennej,  na krótki czas zwiększa prędkość postaci i szansę na odbicie ciosu.

Okrutne ozdrowienie - gdy zadajesz przeciwnikowi cios krytyczny, zdobywasz 1% maksymalnych punktów wytrzymałości w formie tymczasowych punktów wytrzymałości. 

 

Mam nadzieję, że doczekamy się pierwszych testerów nowej ścieżki chwały, którzy z chęcią podzielą się z nami swoimi wrażeniami.

Źródło: Oficjalna strona Neverwinter

Komentarze:
Re: Moduł 3: Nowa ścieżka chwały dla Łowcy -- sarr
Friday, 09 May 2014 21:08
Hmm, fajnie się zapowiada icon7.gif. Świetna Wieść, Czar. Zachęciłaś mnie do powrotu do Neverwinter - a Icewind Dale tylko kawałek dalej na północ, więc też się złoży wizytę icon12.gif.
| Cytuj |
Szybki Komentarz
Twój Nick :


Sword Coast Legends

Nowe cRPG Online / Cooperative Sword Coast Legends - Kup najkorzystniej

Ankiety Neverwinter

Co najbardziej przypadło Ci do gustu w Module 3 - Curse of the Icewind Dale?

Nasi Partnerzy:

Najlepszy Polski Portal Sword Coast Legends!