Twój Panel

Aktywność na Forum

Magiczny Szperacz

Nasi Partnerzy:

Gry w przeglądarce

Lead Designer - o systemie łupów!

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
Udostępnij

chest.jpg

W Dungeons & Dragons: Neverwinter istnieje niekoniecznie wspaniały system łupów. Każdy przedmiot zdobyty na instancjach nawet tych najtrudniejszych można wystawić i sprzedać w Domu Aukcyjnym, gdyż przedmioty nie są przepisane do postaci, a posiadają otwarty status BoE (Bind of Equip). Jak się obserwuje i czyta wypowiedzi graczy na facebooku i forum to ten system w ogóle im nie odpowiada dodając, że urok Skirmishów i Dungeonów zanika.

Problem ten nie przeszedł bokiem został bowiem zauważony przez Cryptic. Wczoraj pojawił się wpis Lead Designera Neverwinter "Update to Proposed End Game Loot Changes", który naświetla obecną sytuację:

Witam Wszystkich,
 
Chciałbym Wam opowiedzieć o tym co się dzieje z proponowanymi zmianami w systemie łupów.
 
Jakiś czas temu, otrzymaliśmy bardzo dużo opinii na temat systemu BoE, który może prowadzić do scenariusza, gdzie najlepszy sprzęt kupimy w Domu Aukcyjnym. To może jednak prowadzić do utraty sensu wypraw do endmageowych dungeonów. Rozpatrzylismy problem i zgadzamy się, że ten system nie działa jak powinien.
 
Propozycja zmiany systemu na BoP, to była pierwsza jaka przyszła na myśl. Pomysł byłby aby najlepsze przedmioty były tylko Bind on Pickup co przyczyniłoby się do tego iż taki przedmiot byłby bardziej prestiżowy. Dodanie NPC - Salvage Vendor, który przetwarzałby sprzęt na Astralne Diamenty, gwarantowałoby to stały dostęp do tej waluty.
 
Raz jeszcze, dziękuję wszystkim za komentarze zarówno za jak i przeciw zmianom. Dzięki waszej pomocy udało się dotrzeć do kilku ważnych kwestii:
  • Przy obecnym systemie, zmiana wszystkiego na BoP sprawi, że będzie trudniej zebrać zestaw przedmiotów z wypraw na dungeony.
  • Łupy obecnie wypadają losowo, co dodatkowo utrudniłoby ubranie postaci, gdybyśmy wprowadzili proponowane rozwiązanie.
  • Zebranie najlepszych przedmiotów dla Kompanów byłoby niezwykle trudne.
Proponowane zmiany naprawiłyby jeden problem, ale stworzyłyby nowe, które nie podobają się nam i nie chcemy ich widzieć w naszej grze. Dlatego zmiany te nie zostaną póki co wprowadzone. Nadal pracujemy nad problemem, aby nie zatracał się sens endgameowych dungeonów przy dostępnie najlepszych przedmiotów w Domu Aukcyjnym. Zbieramy wszystkie wasze opinie i szukamy nowych sposobów, aby naprawić obecne problemy, bez tworzenia nowych.
 
Taka zmiana to duża rzecz. Chcemy upewnić się, że wszystko zrobimy dobrze.

A Wy co sądzicie o systemie łupów w Neverwinter? Zachęcam do aktywnej rozmowy, a być może raz odnajdziemy jakiś kompromis i będziemy mieć wpływ na zmiany lub ulepszenia.

`JohnsonCase

Komentarze:
Re: Lead Designer- o systemie łupów! -- vex
Thursday, 20 June 2013 12:09
Ale w sumie nie opłaca się zbierać wszystkiego na 60lv icon7.gif
| Cytuj |
Re: Lead Designer- o systemie łupów! -- andiar
Thursday, 20 June 2013 10:40
Tak jak napisali są plusy i minusy ale jeśli chcemy wszystkim dłużej się cieszyć to powinni zrobić BoP.
| Cytuj |
Re: Lead Designer- o systemie łupów! -- Rzeznik (wędrowiec)
Thursday, 20 June 2013 05:00
Szczerze to mnie nieco drażni ten system losowości , zapełniam sobie plecak 10-15 amuletami bop tongue.gif
| Cytuj |
Szybki Komentarz
Twój Nick :


Sword Coast Legends

Nowe cRPG Online / Cooperative Sword Coast Legends - Kup najkorzystniej

Ankiety Neverwinter

Co najbardziej przypadło Ci do gustu w Module 3 - Curse of the Icewind Dale?

Nasi Partnerzy:

Najlepszy Polski Portal Sword Coast Legends!