Zmiany w Fury of the Feywild
Fury of the Feywild nadejdzie już w czwartek, 22 sierpnia i chcielibyśmy dać Wam szansę na sprawdzenie jakie zmiany w rozgrywce i balansie czekają Was po wprowadzeniu 1 modułu do Neverwinter! Poniżej znajdziecie skróconą wersję listy zmian, które możecie przetestować na serwerze NeverwinterPreview w tym tygodniu, razem z nowościami z Fury of the Feywild.
Oto krótkie przedstawienie niektórych z aktualizacji w najnowszym dodatku:
System odzyskiwania, skrzynie wydarzeń lochów, aktualizacja astralnych diamentów – przysłuchiwaliśmy się Waszym opiniom o działaniu łupów z endgame i nagród z wydarzenia „Badanie Podziemi”, a także kosztom niektórych usług i przedmiotów za astralne diamenty.
Brak możliwości używania mikstury odnowy w PvP – Chcemy mieć pewność, że tylko mikstury przeznaczone dla PvP będą używane podczas starć między graczami i mikstury odnowy z PvE nie będą mogły pominąć tej zasady.
Zmiany w balansie postaci – Klasy i moce są integralną częścią gry i bardzo ważne jest, abyśmy przeznaczyli odpowiednią ilość czasu na przeprowadzenie jakichkolwiek znaczących zmian, zanim wprowadzimy je na serwery live. Razem z Fury of the Feywild przedstawimy aktualizacje do każdej klasy, na podstawie Waszych opinii, naszych własnych testów oraz informacji zebranych z serwera NeverwinterPreview.
Towarzysze i pasywne moce 30 poziomu – Nieustannie pracujemy nad zwiększaniem użyteczności i siły towarzyszy oraz na wprowadzeniem pasywnych mocy dla nieulepszanych towarzyszy na 30 poziomie.
Przedmioty Premiowe (nagrody) oraz Bogactwa– Analizując wasze opinie, przenieśliśmy przedmioty premiowe do zakładki bogactwa w oknie ekwipunku, abyście dysponowali większą przestrzenią na wyjątkowe łupy i inne przedmioty, na które natraficie w swojej podróży. Aby mieć pewność, że nie zabraknie Wam miejsca w zakładce bogactwa, zwiększamy jej pojemność do 36 miejsc.
Wyszukiwanie po tagach w Foundry – Poprosiliście, my wysłuchaliśmy! Wraz z wprowadzeniem zmian w balansie i rozgrywce Fury of the Feywild, autorzy misji Foundry będą mogli dodawać słowa kluczowe do swoich zadań, co pozwoli na ich łatwiejsze wyszukiwanie po typach rozgrywki i innych parametrach.
Ekwipunek i Sklep Zen poprzez Gateway – Jedną z częstych próśb graczy była chęć otrzymania pełnej kontroli nad rzemiosłem za Gateway. Od teraz będziecie mogli korzystać ze stron Ekwipunku oraz Sklepu Zen!
Kanały czatowe dla szukania grup i handlu – Przedstawiamy nowe kanały na czacie dla osób, które poszukują grup lub przedmiotów. Kanały te odciążą czat strefy
Poniżej znajdziecie niektóre ze zmian w balansie postaci i rozgrywce, nadchodzące w Fury of the Feywild. Miejcie na uwadze, że w po premierze modułu mogą dojść kolejne zmiany, a te aktualne mogą zostać jeszcze zmodyfikowane. Dajcie nam znać co myślicie o nadchodzących aktualizacjach na forum Neverwinter!
WYRÓŻNIONE
Nowa strefa: Sharandar!
- Wysłannicy fae z Iliyanbruen przybyli do Neverwinter szukając pomocy wśród potężnych poszukiwaczy przygód.
- Poszukiwacze przygód na 60 poziomie mogą pomówić z sierżantem Knox’em, aby zbadać losy wysłanników, począwszy od zadania „Tajemnica Sharandar”.
- Gry gracze ukończą linię zadań, otrzymają stały dostęp do nowej strefy – Sharandar.
- Gracze mogą wrócić każdego dnia, aby pomóc Iliyanbruen, w zamian będą mieli dostęp do nowych przedmiotów, nowych uroków, a także stałych pasywnych buffów!
Nowa funkcja: Zwiększenie poziomu Towarzyszy!
-
Jakość towarzyszy, którzy mają maksymalny poziom, teraz będzie można ulepszyć za Diamenty Astralne!
- Towarzysz musi mieć maksymalną rangę dla swojej jakości, np. Ranga 15 dla jakości Zwykłej, Ranga 20 dla jakości Niezwykłej, Ranga 25 dla jakości Rzadkiej.
- Kiedy towarzysz jest przeszkolony do danej rangi, pojawi się przycisk „Ulepsz jakość”.
- Po naciśnięciu przycisku, pojawi się okno dialogowe pozwalające graczowi potwierdzić podniesienie jakości towarzysza za Diamenty Astralne.
-
Podniesienie jakości towarzysza następuje natychmiastowo wraz z odjęciem puli Diamentów; maksymalna ranga podnosi się o 5, a jego jakość wzrasta
o jeden poziom (np. z Niezwykłej - zielonej na Rzadką - niebieską)
Nowa funkcja: Odzysk!
-
Odzysk po raz kolejny wprowadzono do testowania na NeverwinterPreview,
z kilkoma zmianami. - Więcej informacji znajdziecie tutaj!
-
Po raz kolejny Handlarz Złomem pojawił się na Targowisku Siedmiu Słońc
w Enklawie Protektora. Fioletowe przedmioty mogą być zdemontowane na Nieoszlifowane Diamenty Astralne. -
Sprzęt pochodzący ze specjalnej odblokowanej skrzyni jako nagroda z Badań Podziemi teraz będzie przypisany do postaci – gracz może wybrać jedną
z trzech dostępnych konkretnych statystyk dla danego miejsca wyposażenia.
Nowe profesje: Wykuwanie oręża i Wynalazczość
- Wykuwanie oręża: Ta profesja broni przeznaczona jest dla Zbrojnego Strażnika, Specjalisty w Broni Dwuręcznej i Łotrzyka Oszusta. Wykwalifikowani kowale będą mieli okazję tworzenia wysokiej jakości broni z nowym wyglądem i stylem jak np. Topory dla Specjalisty w Broni Dwuręcznej.
- Wynalazczość: Ta profesja magicznej broni przeznaczona jest dla Manipulującego Czarodzieja i Oddanego Kapłana. Praktyczni rzemieślnicy będą mieli szansę na stworzenie wysokiej jakości magicznej broni z nowym wyglądem i stylem jak np. Symbol dla Oddanego Kapłana
Nowe Wydarzenie: Letni Festiwal
- Już w czwartek, 29 sierpnia o 19:00, Sierżant Knox będzie miał zadanie udania się na teren festiwalu w pobliżu Neverwinter!
- Festiwal będzie działać przez kilka tygodni! Zaloguj się każdego dnia, aby otrzymać dodatkowo sztuczne ognie, nowego towarzysza, nowego wierzchowca, świąteczny strój i wiele więcej!
ZMIANY
Zadania i Otoczenie
- Na poziomie 60, Sierżant Knox wyśle graczy na spotkanie z Lordem Neveremberem.
- Lord Neverember zaoferuje rotacyjne dzienne zadania, za które Rahix będzie skłonny zapłacić podwójną ilością Diamentów Astralnych.
Starcia PvP
- Mikstury odnowy nie mogą być już używane w PvP.
- Wpływ na poziom życia mikstur, użytych w PvP, kończy się, gdy gracz otrzyma obrażenia.
Manipulujący Czarodziej
- Tajemna Osobliwość: Teraz moc poprawie bierze pod uwagę atrybut Inteligencji rzucającego.
- Tajemna Osobliwość: Teraz moc generuje obrażenia właściwie przy skalowanym poziomie przeciwników, jak np. w wydarzeniu „Wezwanie do Broni” Orków.
-
Chłodząca chmura:
- Dla celu tej mocy są teraz właściwe uwzględniane obrażenia AoE i obliczenia proc.
- Kolejny cel tej mocy będzie właściwie uwzględniony jako trafiony przez moce nieograniczone zamiast trafienia spotkaniowego dla proc obliczenia.
- Efekt wizualny trzeciego uderzenia tej mocy jest teraz poprawiony dla obszaru działania.
- Natchnienie Lodu: Ta umiejętność nieprawidłowo korzysta z Mocy.
- Przywołanie: Umiejętność teraz poprawnie się kumuluje
-
Oko burzy:
- Ta umiejętność wcześniej zadawała za duże obrażenia. Działa teraz bardziej niezawodnie jednak nie tak długo.
- Umiejętność ta ma teraz 3% szans na wywołanie z mocy nieograniczonych i 3 razy częściej z mocy spotkaniowych i dziennych.
- Ranking podnosi teraz siłę zwiększając szansę proc, w rezultacie 5-15% proc oparty o rodzaj stosowanej mocy.
- Czas trwania został zredukowany, teraz trwa 2-3 sekundy na podstawie rangi.
-
Lodowa Burza:
- Czas zablokowania po użyciu Lodowa Burza został zredukowany o 0.5sek.
- Umiejętność nie może wpływać na cele znajdujące się za ściągną lub drzwiami.
-
Wir Chaosu:
- Trafienie celu Wirem Chaosu teraz odświeża czas trwania kumulacji Magicznego Mistrzostwa na graczu i wszystkie pokłady chłodu na celu.
- Ta umiejętność nie może wpływać na cele znajdujące się za ścianą lub drzwiami.
- Mistrzowska kradzież tajemna: Opis umiejętności został zaktualizowany na bardziej dokładniejszy.
- Odepchnięcie: Mistrzostwo zaklęć teraz liczy się jako AoE dla interakcji z innymi mocami.
-
Tarcza:
- Puszczenie tarczy nieprawidłowo pomnaża swoje Punkty Akcji w czasie każdego uderzenia.
- Puszczenie tarczy nieprawidłowo kumuluje Mistrzostwo wiedzy tajemnej dla każdego pojedynczego trafienia, wynika to z sytuacji gdzie uderzając 5 celów uzyskiwana jest maksymalna kumulacja, a jednocześnie redukując odnawianie.
- Kolumna błyskawic: Uderzając cel kolumną błyskawic, naładowaną chociaż w połowie, teraz odświeża czas trwania kumulacji mistrzostwa wiedzy tajemnej na graczu i wszystkie pokłady chłodu na celu
- Nagła burza: Uderzając cel Nagłą burzą odświeża czas trwania kumulacji mistrzostwa wiedzy tajemnej na graczu i wszystkie pokłady chłodu na celu
-
Osiągniecia:
- Gotowość: To osiągnięcie czasami występuje nawet wtedy, gdy gracz nie posiada osiągnięcia.
-
Magia Chaosu:
- To osiągnięcie ma teraz nową ikonę. Kiedy stosowany jest jako debuff i buff, ikona zmienia kolor na podstawie tego co jest używane.
- Chaotyczny szał jest czerwony, Chaotyczna furia jest niebieski i Chaotyczny wzrost jest zielony.
-
Podstawowe wzmocnienia:
- Niektóre moce nieprawidłowo kumulują na sekundę efekty stopniowych obrażeń tego osiągnięcia.
- Osiągnięcie to teraz prawidłowo wpływa na niektóre moce, których wcześniej brakowało.
- Skoncentrowana magia: To osiągnięcie teraz właściwie działa na wszystkie odpowiednie moce.
- Przeniesienie zamarzniętej mocy: To osiągnięcie prawidłowo przedłuża inne buffy i debuffy na czarodzieju.
- Teleportacja błyskawicy: Ten efekt jest teraz nie daje kilkukrotnie aktywować dla jednej akcji.
- Złowroga siła: To osiągnięcie nie będzie wielokrotnie się kumulować przy zabiciu pojedynczego celu.
- Koszmarne czarodziejstwo: Informacja została zaktualizowana, aby była bardziej zrozumiała.
- Gwałtowna reakcja: Ten efekt jest teraz nie daje kilkukrotnie aktywować dla jednej akcji.
- Gwałtowna reakcja: To osiągnięcie może zostać powstrzymane przez odporność na Efekty Kontroli.
- Błyskawiczne zamrażanie: Wcześniej to osiągnięcie pozwalało uzyskać wysoką premię do obrażeń, które było tak łatwy do uzyskania. Ogólnie premia obrażeń została zmniejszona o 5% i nie wpływa na dzienne umiejętności.
- Gniew czarodzieja: To osiągnięcie teraz poprawnie działa z mocami AoE.
Oddany Kapłan
- Astralna Tarcza (boska): Uzdrowienie teraz prawidłowo pochodzi z mocy spotkaniowych.
- Łańcuchy Płonącego Światła Łańcuch nie aktywuje się już na znacznie większym obszarze niż zamierzono.
- Płomienny Cios: Obrażenia teraz prawidłowo pochodzą od dziennej mocy.
- Płomień mistrza kuźni: Wyższy ranking mocy teraz prawidłowo zwiększa efekt działania chwyta w pułapkę tak jak jest podane w podpowiedzi. Dzięki temu działanie jest prawidłowe.
-
Młot losu:
-
Ta umiejętność tworzyła zbyt wielkie obrażenia więc otrzymał nową funkcje
i obrażenia zostały zredukowane. - Jeżeli umiejętność zadanie śmiertelny cios, to gracz będzie odzyskiwał 15% maksymalnych Punktów Akcji (na maksymalnej randze). Jednak obrażenia zostały zmniejszone o 40%.
-
Ta umiejętność tworzyła zbyt wielkie obrażenia więc otrzymał nową funkcje
- Karzące Światło (boksa): Koszt tej umiejętności został zmniejszony o 20%.
-
Kojące Światło (boska): Ta umiejętność leczy 20% więcej, w zależności
o pozostałe zdrowie celu. -
Słoneczny Wybuch:
- Kiedy w tym samym czasie zostanie uderzony przeciwnik i inni sojusznicy, to gracz generuje 25% więcej Punktów Akcji z tej umiejętności.
- Jednakże, umiejętność ta nie mnoży już nieprawidłowo Punktów Akcji, gdy oddziałuje na kilkoro graczy.
-
Osiągnięcia:
- Cykl zmiany: To osiągnięcie już nie liczy mocy nieograniczonych dla wyzwalania efektów.
- Leczący krok: To osiągnięcie nie liczy się jako moc spotkaniowa dla wyzwalania efektów.
- Suwerenna sprawiedliwość: To osiągnięcie nie liczy się jako moc spotkaniowa dla wyzwalania efektów.
Specjalista w Broni Dwuręcznej
- Odwaga: Ranga tej umiejętności zwiększa efekt ruchu (+15% przy maksymalnej randzie), ale premia Odbicia została zmniejszona do 8% na maks. randze.
-
Crescendo:
- Ta umiejętność nie może być używana kiedy rzucana jest inna dzienna umiejętność.
- Ta umiejętność generuje teraz odporność na efekty kontroli kiedy jest aktywna.
-
Trzaśnięcie:
-
Obrażenia pochodzące od tej umiejętność zostały zredukowane; wcześniej obrażenia były zbyt duże na obszarze działania, czasu trwania i użyteczności,
i zamierzenie główne to skupić się na użyteczności. - Od początku przerywa cele oraz zwalnia, dotknięte cele teraz będą zadawać -15% obrażeń (dla maks. rangi).
- Umiejętność pokazuje teraz maksymalne szacowane obrażenia jego wartości „co chwilę”, a obrażenia „co chwilę” zostały obniżone o 60%
- Ranga teraz będzie zapewniać dodatkowo 1 sekundę, a nie 2.
-
Obrażenia pochodzące od tej umiejętność zostały zredukowane; wcześniej obrażenia były zbyt duże na obszarze działania, czasu trwania i użyteczności,
- Niezłomna determinacja: Teraz bonus będzie prawidłowo wpływać na Determinacje.
-
Niepowstrzymanie:
- Naprawiono występowanie rzadkich przypadków, w których niepowstrzymanie było aktywne do momentu aż gracz przeniósł się na inną mapę.
- Umiejętność ta dawała za dużo szans na przeżycie w PvE i PvE. Aby to poprawić, tymczasowe punkty życia z niepowstrzymania nakładają się z innymi tymczasowymi efektami życia i są wykorzystywane w pierwszej kolejności, a także kończą się gdy kończy się niepowstrzymanie. Oznacza to, że tymczasowe punkty życia nie będą aktywne po zakończeniu umiejętności, pozwalając na łatwiejsze budowanie determinacji z pozostałego tymczasowego życia.
- Podpowiedź została zaktualizowana aby poprawnie ukazywać, że nie daje 8-16% zdrowia (bazowej Determinacji). Nie zmienia to rzeczywistego zdrowia generowanego przez umiejętność.
- Uderzenie Mistrza Broni: Ta umiejętność nie nakłada długotrwałych efektów na cel. Efekt teraz trwa 0.5 sek i został uzupełniony o „ikonę”, aby gracze wiedzieli, że jest aktywny.
-
Osiągnięcia:
- Niekończący Się Atak: To osiągnięcie teraz prawidłowo wpływa na Druzgocący Atak.
- Skoncentrowany Niszczyciel: Podpowiedź otrzymała drobną podpowiedź dla lepszej dokładności.
-
Mistrz broni:
- Bonus do Odbicia został zmniejszony o 33%.
- Pierwszy poziom osiągnięcia nie dodaje podwójnej ilości bonusu.
- Akcja Nie do Powstrzymania: Osiągnięcie nie zwiększa już nieprawidłowo generowania Punktów Akcji podczas użycia Niepowstrzymania.
- Niepowstrzymane Odzyskanie: Podpowiedź została zaktualizowana aby prawidłowo opisać, że osiągnięcie uzdrawia gracza.
Zbrojny Strażnik
- Przewaga w Walce: Ta cecha klasowa teraz wpływa poprawnie na efekt Przerażającego Wstrząsu.
-
Miażdżący Przypływ:
- Ciąg ataków z tej umiejętność jest około 17% szybszy, w rezultacie zwiększając zadawane obrażenia.
- Leczenie z trzeciego trafienia od tej umiejętności zostało zwiększone o 15%.
- Trzecie uderzenie z tej mocy już prawidłowo korzysta ze statystyki mocy.
-
Sroga Reakcja:
- Pasywna moc prawidłowo aktywuje 20% leczenia na Randze 1.
- Informacja pasywnej mocy teraz poprawnie wyświetla % zdrowia dla aktywacji.
- Łamacz Kolan: Umiejętność teraz poprawnie zadaje obrażenia fizyczne.
-
Rycerskie Męstwo:
- Nadchodzące obrażenia pochodzące z tej umiejętności nie są zaliczane już do mocy spotkaniowych wywołujący efekt.
- Umiejętność nie pomnaża już podwójnej ilości generowanych Punktów Akcji z każdym celem.
- Przewaga Stali: Moc AoE teraz prawidłowo korzysta ze statystyk i buffów gracza i właściwie dotyczy obrony celu.
-
Osiągnięcia:
- Żelazna Straż: Literówka w podpowiedzi została poprawiona.
- Przyparcie: To osiągnięcie teraz poprawnie dodaje 0.1/0.2/0.3 sekundy Osłabienia zamiast 10/20/30%.
Łotrzyk Oszust
-
Chmura Stali.:
- Ta umiejętność teraz ma 8 stosów zamiast 12.
- Pęd nie jest rozwijany kiedy wykonuje się skok i rzuca sztylety.
-
Szał Pojedynkowicza:
- Ta umiejętność już nie generuje zbyt dużo statystyki Mocy
- Okrwawienie z tej mocy, przy 10 stosach, ponownie oblicza obrażenia i odświeża czas trwania.
- Zmierzchające cięcie: Ta moc działa najlepiej jako cios kończący, ale brakowało obrażeń aby w pełni spełniać tą rolę. Aby lepiej wykorzystać pełne funkcje teraz podniesiono obrażenia o 50% (na maks. randze) w zależności od bazowej ilości życia celu. Ranga 3 umiejętności zapewnia więcej kradzieży życia, a ranga 1 nieco mniej.
-
Atak Przyczajonego:
- Umiejętność daje teraz 15/20/25% bonusu do obrażeń zamiast 20/40/60%.
- Ta umiejętność pozwala teleportować się do celu o ile jest na niego nakierowany.
- Ta umiejętność nie może być wyłączona poprzez wyłączenie efektu.
- Cios Cienia: Ta umiejętność nie generuje już za dużo zysku ze statystki Mocy.
- Przebiegły Zwód: Zmniejszono zysk ze statystyki Mocy dla tej umiejętności.
- Potworne Przypomnienie: Ta umiejętność nie generuje już za dużo zysku ze statystki Mocy.
-
Osiągnięcia:
- Oszukana prędkość: To osiągnięcie teraz prawidłowo zaliczana jest jakoefekt kontroli
Towarzysze
- Wszyscy nieulepszalni towarzysze mają teraz dodatkową pasywna umiejętność odblokowującą się na Randze 30.
Gospodarka, Przedmioty i Nagrody
-
Nagrody będą przeniesione do plecaka Bogactwa w momencie podniesienia.
- Żetony będą od razu wpadać do plecaka Bogactw.
- Żetony mogą kumulować się do 100 sztuk, zamiast 40.
- Zakładka Bogactw została zwiększona z 24 na 36 miejsc.
- Przedmioty zakupione za Pieczęcie i Chwałę zostaną przypisane do postaci.
- Kiedy gracz ma pełny plecak i przejdzie po przedmiocie, który się automatycznie podnosi, to teraz prawidłowo będzie pozostawiony na ziemi.
Foundry
- Tagi – Autor teraz może dodać do wyszukiwarki zadań słowa kluczowe opisujące Foundry np. „Wciągająca Fabuła”, „Ciężka Walka”, „Eksploracja”.
- Dodano edycję 3D – dodano wolną kamerę dla ułatwienia tworzenia struktur, jak również w pełni funkcjonalny interferuj typu Podnieś i Upuść. Dodano również wsparcie dla edycji spotkaniowych, NPC, teleportów i więcej.
- Nowe Asysty – Dodaliśmy nowe lokacje, asysty, szczegóły i więcej do Biblioteki Edytora. Wiele nowych dodatkowych asyst pochodzi z Fury of the Feywild.
- Poprawa Katalogu Wyszukiwania – Katalog obsługuje teraz zaawansowane wyszukiwanie. Wyszukiwanie zaawansowane również wspierane jest w kartach katalogowych. Pozwoli to na wyszukiwanie proste lub uzyskać szczegółowe.
Gateway
- Aktywowano strony Ekwipunku oraz Sklepu Zen na usłudze Gateway
- Przy następnej aktualizacji będzie można szlifować Nieoszlifowane Diamenty Astralne, zobaczyć zakładkę Towarzyszy, profesji, a także Sklep Zen i wiele więcej!
Interfejs Użytkownika
-
Czat:
- Szukam Grupy – dodano kanały przez alias /LFG i /LFM
- Powiadomienia "Interakcja się nie udała" nie wyświetlają się już na czacie, choć nadal pokazane są na ekranie.
- Aby wyjść z pisania na czacie należy użyć 2x ESC .
- Naciśnięcie klawisza Enter uruchamia czat z interfejsem kursora.
- Kanał Handlu akceptuje alias /WTT, /WTS i /WTB.
- Kanał Strefa i LFG nie zezwala linkowania przedmiotów. Wszystkie inne kanały np. czat gildii, czat party, spersonalizowane kanały oraz kanał handlu zezwala na linkowanie.
- Handel i LFG są teraz domyślnymi kanałami czatu. Linkowanie przedmiotów zezwolone na kanale Handlowym
- Ekwipunek: Podwójne kliknięcie na „odłóż” na plecaku nie będzie już powodować jego zniknięcia.
- Tytuły kolejek nie będą miały przedrostków np. „Loch” czy „Potyczka” zastąpią je specjalne ikony informacyjne.
Dołączcie do dyskusji w oficjalnym temacie na forum!
Nie wiem o co wam chodzi ale słoneczny Elf jest dostępny:)
High Elf to wysoki Elf czyli Elf słoneczny, wystarczy dobrze poczytać:)
A ja polecam zamiast grać, nauczyć się słuchać i czytać ze zrozumieniem
Rasa Drow dostępna będzie po 60 dni od premiery Neverwinter.
O Klasie nie mówili nic że ma być teraz, tylko zapowiadali że będzie lecz nie zdradzali kiedy, jaka i gdzie- nie było nic zapewniane że będzie nowa klasa w czasie nowego modułu1
A dostępne rasy to Księżycowy Elf i Słoneczny Elf.
Słoneczne Elfy są dostępne dla wszystkich a Księżycowy dla tych co kupili pakiet, lecz zapewne kiedyś będzie tak samo darmowy jak drow
O nowej klasie nic nie wiadomo, nie ma żadnych informacji na ten temat:)