Zmiany w Fury of the Feywild

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

FuryoftheFeywildNW.jpg

Fury of the Feywild nadejdzie już w czwartek, 22 sierpnia i chcielibyśmy dać Wam szansę na sprawdzenie jakie zmiany w rozgrywce i balansie czekają Was po wprowadzeniu 1 modułu do Neverwinter! Poniżej znajdziecie skróconą wersję listy zmian, które możecie przetestować na serwerze NeverwinterPreview w tym tygodniu, razem z nowościami z Fury of the Feywild.
Oto krótkie przedstawienie niektórych z aktualizacji w najnowszym dodatku:
System odzyskiwania, skrzynie wydarzeń lochów, aktualizacja astralnych diamentów – przysłuchiwaliśmy się Waszym opiniom o działaniu łupów z endgame i nagród z wydarzenia „Badanie Podziemi”, a także kosztom niektórych usług i przedmiotów za astralne diamenty.


Brak możliwości używania mikstury odnowy w PvP – Chcemy mieć pewność, że tylko mikstury przeznaczone dla PvP będą używane podczas starć między graczami i mikstury odnowy z PvE nie będą mogły pominąć tej zasady.

Zmiany w balansie postaci – Klasy i moce są integralną częścią gry i bardzo ważne jest, abyśmy przeznaczyli odpowiednią ilość czasu na przeprowadzenie jakichkolwiek znaczących zmian, zanim wprowadzimy je na serwery live. Razem z Fury of the Feywild przedstawimy aktualizacje do każdej klasy, na podstawie Waszych opinii, naszych własnych testów oraz informacji zebranych z serwera NeverwinterPreview.

Towarzysze i pasywne moce 30 poziomu – Nieustannie pracujemy nad zwiększaniem użyteczności i siły towarzyszy oraz na wprowadzeniem pasywnych mocy dla nieulepszanych towarzyszy na 30 poziomie.

Przedmioty Premiowe (nagrody) oraz Bogactwa– Analizując wasze opinie, przenieśliśmy przedmioty premiowe do zakładki bogactwa w oknie ekwipunku, abyście dysponowali większą przestrzenią na wyjątkowe łupy i inne przedmioty, na które natraficie w swojej podróży. Aby mieć pewność, że nie zabraknie Wam miejsca w zakładce bogactwa, zwiększamy jej pojemność do 36 miejsc.

Wyszukiwanie po tagach w Foundry – Poprosiliście, my wysłuchaliśmy! Wraz z wprowadzeniem zmian w balansie i rozgrywce Fury of the Feywild, autorzy misji Foundry będą mogli dodawać słowa kluczowe do swoich zadań, co pozwoli na ich łatwiejsze wyszukiwanie po typach rozgrywki i innych parametrach.

Ekwipunek i Sklep Zen poprzez Gateway – Jedną z częstych próśb graczy była chęć otrzymania pełnej kontroli nad rzemiosłem za Gateway. Od teraz będziecie mogli korzystać ze stron Ekwipunku oraz Sklepu Zen!

Kanały czatowe dla szukania grup i handlu – Przedstawiamy nowe kanały na czacie dla osób, które poszukują grup lub przedmiotów. Kanały te odciążą czat strefy
Poniżej znajdziecie niektóre ze zmian w balansie postaci i rozgrywce, nadchodzące w Fury of the Feywild. Miejcie na uwadze, że w po premierze modułu mogą dojść kolejne zmiany, a te aktualne mogą zostać jeszcze zmodyfikowane. Dajcie nam znać co myślicie o nadchodzących aktualizacjach na forum Neverwinter!

WYRÓŻNIONE
Nowa strefa: Sharandar!

  • Wysłannicy fae z Iliyanbruen przybyli do Neverwinter szukając pomocy wśród potężnych poszukiwaczy przygód.
  • Poszukiwacze przygód na 60 poziomie mogą pomówić z sierżantem Knox’em, aby zbadać losy wysłanników, począwszy od zadania „Tajemnica Sharandar”.
  • Gry gracze ukończą linię zadań, otrzymają stały dostęp do nowej strefy – Sharandar.
  • Gracze mogą wrócić każdego dnia, aby pomóc Iliyanbruen, w zamian będą mieli dostęp do nowych przedmiotów, nowych uroków, a także stałych pasywnych buffów!

Nowa funkcja: Zwiększenie poziomu Towarzyszy!

  • Jakość towarzyszy, którzy mają maksymalny poziom, teraz będzie można ulepszyć za Diamenty Astralne!
    • Towarzysz musi mieć maksymalną rangę dla swojej jakości, np. Ranga 15 dla jakości Zwykłej, Ranga 20 dla jakości Niezwykłej, Ranga 25 dla jakości Rzadkiej.
    • Kiedy towarzysz jest przeszkolony do danej rangi, pojawi się przycisk „Ulepsz jakość”.
    • Po naciśnięciu przycisku, pojawi się okno dialogowe pozwalające graczowi potwierdzić podniesienie jakości towarzysza za Diamenty Astralne.
    • Podniesienie jakości towarzysza następuje natychmiastowo wraz z odjęciem puli Diamentów; maksymalna ranga podnosi się o 5, a jego jakość wzrasta
      o jeden poziom (np. z Niezwykłej - zielonej na Rzadką - niebieską)

Nowa funkcja: Odzysk!

  • Odzysk po raz kolejny wprowadzono do testowania na NeverwinterPreview,
    z kilkoma zmianami.
  • Więcej informacji znajdziecie tutaj!
  • Po raz kolejny Handlarz Złomem pojawił się na Targowisku Siedmiu Słońc
    w Enklawie Protektora. Fioletowe przedmioty mogą być zdemontowane na Nieoszlifowane Diamenty Astralne.
  • Sprzęt pochodzący ze specjalnej odblokowanej skrzyni jako nagroda z Badań Podziemi teraz będzie przypisany do postaci – gracz może wybrać jedną
    z trzech dostępnych konkretnych statystyk dla danego miejsca wyposażenia.

Nowe profesje: Wykuwanie oręża i Wynalazczość

  • Wykuwanie oręża: Ta profesja broni przeznaczona jest dla Zbrojnego Strażnika, Specjalisty w Broni Dwuręcznej i Łotrzyka Oszusta. Wykwalifikowani kowale będą mieli okazję tworzenia wysokiej jakości broni z nowym wyglądem i stylem jak np. Topory dla Specjalisty w Broni Dwuręcznej.
  • Wynalazczość: Ta profesja magicznej broni przeznaczona jest dla Manipulującego Czarodzieja i Oddanego Kapłana. Praktyczni rzemieślnicy będą mieli szansę na stworzenie wysokiej jakości magicznej broni z nowym wyglądem i stylem jak np. Symbol dla Oddanego Kapłana

Nowe Wydarzenie: Letni Festiwal

  • Już w czwartek, 29 sierpnia o 19:00, Sierżant Knox będzie miał zadanie udania się na teren festiwalu w pobliżu Neverwinter!
  • Festiwal będzie działać przez kilka tygodni! Zaloguj się każdego dnia, aby otrzymać dodatkowo sztuczne ognie, nowego towarzysza, nowego wierzchowca, świąteczny strój i wiele więcej!


ZMIANY
Zadania i Otoczenie

  • Na poziomie 60, Sierżant Knox wyśle graczy na spotkanie z Lordem Neveremberem.
  • Lord Neverember zaoferuje rotacyjne dzienne zadania, za które Rahix będzie skłonny zapłacić podwójną ilością Diamentów Astralnych.

Starcia PvP

  • Mikstury odnowy nie mogą być już używane w PvP.
  • Wpływ na poziom życia mikstur, użytych w PvP, kończy się, gdy gracz otrzyma obrażenia.

Manipulujący Czarodziej

  • Tajemna Osobliwość: Teraz moc poprawie bierze pod uwagę atrybut Inteligencji rzucającego.
  • Tajemna Osobliwość: Teraz moc generuje obrażenia właściwie przy skalowanym poziomie przeciwników, jak np. w wydarzeniu „Wezwanie do Broni” Orków.
  • Chłodząca chmura:
    • Dla celu tej mocy są teraz właściwe uwzględniane obrażenia AoE i obliczenia proc.
    • Kolejny cel tej mocy będzie właściwie uwzględniony jako trafiony przez moce nieograniczone zamiast trafienia spotkaniowego dla proc obliczenia.
    • Efekt wizualny trzeciego uderzenia tej mocy jest teraz poprawiony dla obszaru działania.
  • Natchnienie Lodu: Ta umiejętność nieprawidłowo korzysta z Mocy.
  • Przywołanie: Umiejętność teraz poprawnie się kumuluje
  • Oko burzy:
    • Ta umiejętność wcześniej zadawała za duże obrażenia. Działa teraz bardziej niezawodnie jednak nie tak długo.
    • Umiejętność ta ma teraz 3% szans na wywołanie z mocy nieograniczonych i 3 razy częściej z mocy spotkaniowych i dziennych.
    • Ranking podnosi teraz siłę zwiększając szansę proc, w rezultacie 5-15% proc oparty o rodzaj stosowanej mocy.
    • Czas trwania został zredukowany, teraz trwa 2-3 sekundy na podstawie rangi.
  • Lodowa Burza:
    • Czas zablokowania po użyciu Lodowa Burza został zredukowany o 0.5sek.
    • Umiejętność nie może wpływać na cele znajdujące się za ściągną lub drzwiami.
  • Wir Chaosu:
    • Trafienie celu Wirem Chaosu teraz odświeża czas trwania kumulacji Magicznego Mistrzostwa na graczu i wszystkie pokłady chłodu na celu.
    • Ta umiejętność nie może wpływać na cele znajdujące się za ścianą lub drzwiami.
  • Mistrzowska kradzież tajemna: Opis umiejętności został zaktualizowany na bardziej dokładniejszy.
  • Odepchnięcie: Mistrzostwo zaklęć teraz liczy się jako AoE dla interakcji z innymi mocami.
  • Tarcza:
    • Puszczenie tarczy nieprawidłowo pomnaża swoje Punkty Akcji w czasie każdego uderzenia.
    • Puszczenie tarczy nieprawidłowo kumuluje Mistrzostwo wiedzy tajemnej dla każdego pojedynczego trafienia, wynika to z sytuacji gdzie uderzając 5 celów uzyskiwana jest maksymalna kumulacja, a jednocześnie redukując odnawianie.
  • Kolumna błyskawic: Uderzając cel kolumną błyskawic, naładowaną chociaż w połowie, teraz odświeża czas trwania kumulacji mistrzostwa wiedzy tajemnej na graczu i wszystkie pokłady chłodu na celu
  • Nagła burza: Uderzając cel Nagłą burzą odświeża czas trwania kumulacji mistrzostwa wiedzy tajemnej na graczu i wszystkie pokłady chłodu na celu
  • Osiągniecia:
    • Gotowość: To osiągnięcie czasami występuje nawet wtedy, gdy gracz nie posiada osiągnięcia.
    • Magia Chaosu:
      • To osiągnięcie ma teraz nową ikonę. Kiedy stosowany jest jako debuff i buff, ikona zmienia kolor na podstawie tego co jest używane.
      • Chaotyczny szał jest czerwony, Chaotyczna furia jest niebieski i Chaotyczny wzrost jest zielony.
    • Podstawowe wzmocnienia:
      • Niektóre moce nieprawidłowo kumulują na sekundę efekty stopniowych obrażeń tego osiągnięcia.
      • Osiągnięcie to teraz prawidłowo wpływa na niektóre moce, których wcześniej brakowało.
    • Skoncentrowana magia: To osiągnięcie teraz właściwie działa na wszystkie odpowiednie moce.
    • Przeniesienie zamarzniętej mocy: To osiągnięcie prawidłowo przedłuża inne buffy i debuffy na czarodzieju.
    • Teleportacja błyskawicy: Ten efekt jest teraz nie daje kilkukrotnie aktywować dla jednej akcji.
    • Złowroga siła: To osiągnięcie nie będzie wielokrotnie się kumulować przy zabiciu pojedynczego celu.
    • Koszmarne czarodziejstwo: Informacja została zaktualizowana, aby była bardziej zrozumiała.
    • Gwałtowna reakcja: Ten efekt jest teraz nie daje kilkukrotnie aktywować dla jednej akcji.
    • Gwałtowna reakcja: To osiągnięcie może zostać powstrzymane przez odporność na Efekty Kontroli.
    • Błyskawiczne zamrażanie: Wcześniej to osiągnięcie pozwalało uzyskać wysoką premię do obrażeń, które było tak łatwy do uzyskania. Ogólnie premia obrażeń została zmniejszona o 5% i nie wpływa na dzienne umiejętności.
    • Gniew czarodzieja: To osiągnięcie teraz poprawnie działa z mocami AoE.

Oddany Kapłan

  • Astralna Tarcza (boska): Uzdrowienie teraz prawidłowo pochodzi z mocy spotkaniowych.
  • Łańcuchy Płonącego Światła Łańcuch nie aktywuje się już na znacznie większym obszarze niż zamierzono.
  • Płomienny Cios: Obrażenia teraz prawidłowo pochodzą od dziennej mocy.
  • Płomień mistrza kuźni: Wyższy ranking mocy teraz prawidłowo zwiększa efekt działania chwyta w pułapkę tak jak jest podane w podpowiedzi. Dzięki temu działanie jest prawidłowe.
  • Młot losu:
    • Ta umiejętność tworzyła zbyt wielkie obrażenia więc otrzymał nową funkcje
      i obrażenia zostały zredukowane.
    • Jeżeli umiejętność zadanie śmiertelny cios, to gracz będzie odzyskiwał 15% maksymalnych Punktów Akcji (na maksymalnej randze). Jednak obrażenia zostały zmniejszone o 40%.
  • Karzące Światło (boksa): Koszt tej umiejętności został zmniejszony o 20%.
  • Kojące Światło (boska): Ta umiejętność leczy 20% więcej, w zależności
    o pozostałe zdrowie celu.
  • Słoneczny Wybuch:
    • Kiedy w tym samym czasie zostanie uderzony przeciwnik i inni sojusznicy, to gracz generuje 25% więcej Punktów Akcji z tej umiejętności.
    • Jednakże, umiejętność ta nie mnoży już nieprawidłowo Punktów Akcji, gdy oddziałuje na kilkoro graczy.
  • Osiągnięcia:
    • Cykl zmiany: To osiągnięcie już nie liczy mocy nieograniczonych dla wyzwalania efektów.
    • Leczący krok: To osiągnięcie nie liczy się jako moc spotkaniowa dla wyzwalania efektów.
    • Suwerenna sprawiedliwość: To osiągnięcie nie liczy się jako moc spotkaniowa dla wyzwalania efektów.

Specjalista w Broni Dwuręcznej

  • Odwaga: Ranga tej umiejętności zwiększa efekt ruchu (+15% przy maksymalnej randzie), ale premia Odbicia została zmniejszona do 8% na maks. randze.
  • Crescendo:
    • Ta umiejętność nie może być używana kiedy rzucana jest inna dzienna umiejętność.
    • Ta umiejętność generuje teraz odporność na efekty kontroli kiedy jest aktywna.
  • Trzaśnięcie:
    • Obrażenia pochodzące od tej umiejętność zostały zredukowane; wcześniej obrażenia były zbyt duże na obszarze działania, czasu trwania i użyteczności,
      i zamierzenie główne to skupić się na użyteczności.
    • Od początku przerywa cele oraz zwalnia, dotknięte cele teraz będą zadawać -15% obrażeń (dla maks. rangi).
    • Umiejętność pokazuje teraz maksymalne szacowane obrażenia jego wartości „co chwilę”, a obrażenia „co chwilę” zostały obniżone o 60%
    • Ranga teraz będzie zapewniać dodatkowo 1 sekundę, a nie 2.
  • Niezłomna determinacja: Teraz bonus będzie prawidłowo wpływać na Determinacje.
  • Niepowstrzymanie:
    • Naprawiono występowanie rzadkich przypadków, w których niepowstrzymanie było aktywne do momentu aż gracz przeniósł się na inną mapę.
    • Umiejętność ta dawała za dużo szans na przeżycie w PvE i PvE. Aby to poprawić, tymczasowe punkty życia z niepowstrzymania nakładają się z innymi tymczasowymi efektami życia i są wykorzystywane w pierwszej kolejności, a także kończą się gdy kończy się niepowstrzymanie. Oznacza to, że tymczasowe punkty życia nie będą aktywne po zakończeniu umiejętności, pozwalając na łatwiejsze budowanie determinacji z pozostałego tymczasowego życia.
    • Podpowiedź została zaktualizowana aby poprawnie ukazywać, że nie daje 8-16% zdrowia (bazowej Determinacji). Nie zmienia to rzeczywistego zdrowia generowanego przez umiejętność.
  • Uderzenie Mistrza Broni: Ta umiejętność nie nakłada długotrwałych efektów na cel. Efekt teraz trwa 0.5 sek i został uzupełniony o „ikonę”, aby gracze wiedzieli, że jest aktywny.
  • Osiągnięcia:
    • Niekończący Się Atak: To osiągnięcie teraz prawidłowo wpływa na Druzgocący Atak.
    • Skoncentrowany Niszczyciel: Podpowiedź otrzymała drobną podpowiedź dla lepszej dokładności.
    • Mistrz broni:
      • Bonus do Odbicia został zmniejszony o 33%.
      • Pierwszy poziom osiągnięcia nie dodaje podwójnej ilości bonusu.
    • Akcja Nie do Powstrzymania: Osiągnięcie nie zwiększa już nieprawidłowo generowania Punktów Akcji podczas użycia Niepowstrzymania.
    • Niepowstrzymane Odzyskanie: Podpowiedź została zaktualizowana aby prawidłowo opisać, że osiągnięcie uzdrawia gracza.

Zbrojny Strażnik

  • Przewaga w Walce: Ta cecha klasowa teraz wpływa poprawnie na efekt Przerażającego Wstrząsu.
  • Miażdżący Przypływ:
    • Ciąg ataków z tej umiejętność jest około 17% szybszy, w rezultacie zwiększając zadawane obrażenia.
    • Leczenie z trzeciego trafienia od tej umiejętności zostało zwiększone o 15%.
    • Trzecie uderzenie z tej mocy już prawidłowo korzysta ze statystyki mocy.
  • Sroga Reakcja:
    • Pasywna moc prawidłowo aktywuje 20% leczenia na Randze 1.
    • Informacja pasywnej mocy teraz poprawnie wyświetla % zdrowia dla aktywacji.
  • Łamacz Kolan: Umiejętność teraz poprawnie zadaje obrażenia fizyczne.
  • Rycerskie Męstwo:
    • Nadchodzące obrażenia pochodzące z tej umiejętności nie są zaliczane już do mocy spotkaniowych wywołujący efekt.
    • Umiejętność nie pomnaża już podwójnej ilości generowanych Punktów Akcji z każdym celem.
  • Przewaga Stali: Moc AoE teraz prawidłowo korzysta ze statystyk i buffów gracza i właściwie dotyczy obrony celu.
  • Osiągnięcia:
    • Żelazna Straż: Literówka w podpowiedzi została poprawiona.
    • Przyparcie: To osiągnięcie teraz poprawnie dodaje 0.1/0.2/0.3 sekundy Osłabienia zamiast 10/20/30%.

Łotrzyk Oszust

  • Chmura Stali.:
    • Ta umiejętność teraz ma 8 stosów zamiast 12.
    • Pęd nie jest rozwijany kiedy wykonuje się skok i rzuca sztylety.
  • Szał Pojedynkowicza:
    • Ta umiejętność już nie generuje zbyt dużo statystyki Mocy
    • Okrwawienie z tej mocy, przy 10 stosach, ponownie oblicza obrażenia i odświeża czas trwania.
  • Zmierzchające cięcie: Ta moc działa najlepiej jako cios kończący, ale brakowało obrażeń aby w pełni spełniać tą rolę. Aby lepiej wykorzystać pełne funkcje teraz podniesiono obrażenia o 50% (na maks. randze) w zależności od bazowej ilości życia celu. Ranga 3 umiejętności zapewnia więcej kradzieży życia, a ranga 1 nieco mniej.
  • Atak Przyczajonego:
    • Umiejętność daje teraz 15/20/25% bonusu do obrażeń zamiast 20/40/60%.
    • Ta umiejętność pozwala teleportować się do celu o ile jest na niego nakierowany.
    • Ta umiejętność nie może być wyłączona poprzez wyłączenie efektu.
  • Cios Cienia: Ta umiejętność nie generuje już za dużo zysku ze statystki Mocy.
  • Przebiegły Zwód: Zmniejszono zysk ze statystyki Mocy dla tej umiejętności.
  • Potworne Przypomnienie: Ta umiejętność nie generuje już za dużo zysku ze statystki Mocy.
  • Osiągnięcia:
    • Oszukana prędkość: To osiągnięcie teraz prawidłowo zaliczana jest jakoefekt kontroli

Towarzysze

  • Wszyscy nieulepszalni towarzysze mają teraz dodatkową pasywna umiejętność odblokowującą się na Randze 30.


Gospodarka, Przedmioty i Nagrody

  • Nagrody będą przeniesione do plecaka Bogactwa w momencie podniesienia.
    • Żetony będą od razu wpadać do plecaka Bogactw.
    • Żetony mogą kumulować się do 100 sztuk, zamiast 40.
    • Zakładka Bogactw została zwiększona z 24 na 36 miejsc.
  • Przedmioty zakupione za Pieczęcie i Chwałę zostaną przypisane do postaci.
  • Kiedy gracz ma pełny plecak i przejdzie po przedmiocie, który się automatycznie podnosi, to teraz prawidłowo będzie pozostawiony na ziemi.


Foundry

  • Tagi – Autor teraz może dodać do wyszukiwarki zadań słowa kluczowe opisujące Foundry np. „Wciągająca Fabuła”, „Ciężka Walka”, „Eksploracja”.
  • Dodano edycję 3D – dodano wolną kamerę dla ułatwienia tworzenia struktur, jak również w pełni funkcjonalny interferuj typu Podnieś i Upuść. Dodano również wsparcie dla edycji spotkaniowych, NPC, teleportów i więcej.
  • Nowe Asysty – Dodaliśmy nowe lokacje, asysty, szczegóły i więcej do Biblioteki Edytora. Wiele nowych dodatkowych asyst pochodzi z Fury of the Feywild.
  • Poprawa Katalogu Wyszukiwania – Katalog obsługuje teraz zaawansowane wyszukiwanie. Wyszukiwanie zaawansowane również wspierane jest w kartach katalogowych. Pozwoli to na wyszukiwanie proste lub uzyskać szczegółowe.


Gateway

  • Aktywowano strony Ekwipunku oraz Sklepu Zen na usłudze Gateway
  • Przy następnej aktualizacji będzie można szlifować Nieoszlifowane Diamenty Astralne, zobaczyć zakładkę Towarzyszy, profesji, a także Sklep Zen i wiele więcej!


Interfejs Użytkownika

  • Czat:
    • Szukam Grupy – dodano kanały przez alias /LFG i /LFM
    • Powiadomienia "Interakcja się nie udała" nie wyświetlają się już na czacie, choć nadal pokazane są na ekranie.
    • Aby wyjść z pisania na czacie należy użyć 2x ESC .
    • Naciśnięcie klawisza Enter uruchamia czat z interfejsem kursora.
    • Kanał Handlu akceptuje alias /WTT, /WTS i /WTB.
    • Kanał Strefa i LFG nie zezwala linkowania przedmiotów. Wszystkie inne kanały np. czat gildii, czat party, spersonalizowane kanały oraz kanał handlu zezwala na linkowanie.
    • Handel i LFG są teraz domyślnymi kanałami czatu. Linkowanie przedmiotów zezwolone na kanale Handlowym
  • Ekwipunek: Podwójne kliknięcie na „odłóż” na plecaku nie będzie już powodować jego zniknięcia.
  • Tytuły kolejek nie będą miały przedrostków np. „Loch” czy „Potyczka” zastąpią je specjalne ikony informacyjne.

Dołączcie do dyskusji w oficjalnym temacie na forum!

Komentarze:
Re: Zmiany w Fury of the Feywild -- vex
Wednesday, 28 August 2013 10:42
UP!

Nie wiem o co wam chodzi ale słoneczny Elf jest dostępny:)
High Elf to wysoki Elf czyli Elf słoneczny, wystarczy dobrze poczytać:)
| Cytuj |
Re: Zmiany w Fury of the Feywild -- n3su (wędrowiec)
Friday, 23 August 2013 16:05
Wy płaczecie nad Elfem a 90 % GF zostało wydymanych po nerfie na secie Stalwart co teraz ten set nie różni się od bez setówek pogratulować PWE (3 m diasów poszło sie jebać) czas zmienić grę. Jak robią taki nerf to powinni chociaż dać możliwość wyciągnięcia z niego uroków i runek albo zamiast nerf robić przenieś go z T1 na T2 skoro niby tak wykoszony był że aż lepszy od większości t2 i tego nowego pseudo badziewia
| Cytuj |
Re: Zmiany w Fury of the Feywild -- vex
Friday, 23 August 2013 13:48
[quote="nismofine » dzisiaj, 11:31":1wvqo9vm]Moim zdaniem zrobili ludzi w chu*a, bo byłem kiedyś na ich streamie i mówili, że nową rasą będzie drow, klase nową też mieli wprowadzić, ale miała to być niespodzianka i co ? i nic nie ma polecieli na kasę pewnie będzie to płatne ...[/quote]


A ja polecam zamiast grać, nauczyć się słuchać i czytać ze zrozumieniem icon7.gif

Rasa Drow dostępna będzie po 60 dni od premiery Neverwinter.
O Klasie nie mówili nic że ma być teraz, tylko zapowiadali że będzie lecz nie zdradzali kiedy, jaka i gdzie- nie było nic zapewniane że będzie nowa klasa w czasie nowego modułu1 icon7.gif

A dostępne rasy to Księżycowy Elf i Słoneczny Elf.
Słoneczne Elfy są dostępne dla wszystkich a Księżycowy dla tych co kupili pakiet, lecz zapewne kiedyś będzie tak samo darmowy jak drow icon7.gif
| Cytuj |
Re: Zmiany w Fury of the Feywild -- zielony34
Friday, 23 August 2013 12:36
Mam Drow'a, a to raczej Słoneczny Elf nie jest...
| Cytuj |
Re: Zmiany w Fury of the Feywild -- nismofine (wędrowiec)
Friday, 23 August 2013 10:31
Moim zdaniem zrobili ludzi w chu*a, bo byłem kiedyś na ich streamie i mówili, że nową rasą będzie drow, klase nową też mieli wprowadzić, ale miała to być niespodzianka i co ? i nic nie ma polecieli na kasę pewnie będzie to płatne ...
| Cytuj |
Re: Zmiany w Fury of the Feywild -- vex
Friday, 23 August 2013 09:28
Słoneczny Elf powinien być dostępny przy tworzeniu postaci, księżycowego nie ma bo to tylko dla tych co kupili pakiet Feeri.
O nowej klasie nic nie wiadomo, nie ma żadnych informacji na ten temat:)
| Cytuj |
Re: Zmiany w Fury of the Feywild -- dejmian
Friday, 23 August 2013 07:46
Czy ktoś orientuje się kiedy zostanie przywrócone foundry?
| Cytuj |
Re: Zmiany w Fury of the Feywild -- zielony34
Friday, 23 August 2013 06:10
Gdzie znajdę tego Słonecznego Elfa? Kiedy pojawi się w końcu nowa klasa postaci?
| Cytuj |
Szybki Komentarz
Twój Nick :
Wpisz, ile to 7 + 3?:



Pillars of Eternity 2: Deadfire

Pillars of Eternity 2 - Sklep, Kup Najtaniej!

Ankiety Neverwinter

Jakim graczem Neverwinter jesteś? (ankieta anonimowa)

Aktywność na Forum

Mimik Wyszukiwarka